Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

woensdag 12 januari 2011

Nature



Ik ben dol op het maken van scenery's, grote of kleintjes, het maakt me allemaal niet uit.
Ik vind het heerlijk om met een paar stempels en een paar sponsjes aan de slag te gaan.
Voor mij zit altijd de uitdaging in het witte vel waar ik mee start.
Niks niet uitknippen en opplakken, maar lekker maskeren.
Het is dan ook erg tijd rovend, en daarom maak ik ze niet elke week maar af en toe.
Dit is een kleintje die ik al een tijdje geleden heb gemaakt.
De bloemhartjes hebben hele fijne glittertjes.

5 opmerkingen:

  1. mooietje weer! Ik heb persoonlijk niets met sceneries, maar die van jou vindt ik schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOO wouwwwwww Riet wat mooi ,mijn komplimenten !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous Riet, the colours are beautiful and your stamping is stunning ! Sue C x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart riet, hele mooie kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen