Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

zondag 14 februari 2010

Vlinders

Vandaag een eenvoudig kaartje.
Ik lig met griep op bed, maar dan wil je tussen het hoesten en proesten toch nog even een stempeltje in je handen hebben gehad.
De vlinder heb ik met glanzende embossing poeder op glitter papier gestempeld.
Moet zeggen, geeft een erg leuk effect.

De kleuren heb ik van een ATC swap waar ik aan mee doe.
Opdracht was, wit, blauw en zwart.
Omdat ik het een mooie kleur combinatie vond, heb ik dit kaartje er mee gemaakt.
De ATC laat ik op een later tijd stip zien.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Riet,

    Jeetje meid, de griep...tja als ik zo naar buiten kijk is het ook niet zo gek he...hier alles weer met sneeuw bedekt.
    Jammer dat ik je niet meer terug zag op de beurs, vonden jullie het er leuk? Hoop zeker je de volgende keer weer te zien, vond het gaaf joh...echt supers. Dus heel graag tot dan.

    Warme groetjes,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen