Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

zaterdag 30 oktober 2010

Halloween



Tja, halloween, bij menig stempelaar gaat zijn hart sneller kloppen bij het horen van dit woord.
Bij mij wel in iedergeval.
Je kan er zo heerlijk je fantasie in kwijt, nou stempel ik trouwens gewoon het hele jaar door spooky dingen hoor!
Het hoeft voor mij echt niet alleen maar op halloween.
Vandaag heb ik twee kaarten.
De "Dark Nigtht"is een kaart voor een ruil, en die met het vuur is lekker voor mijzelf.
De vlammen stempel is trouwens van "de stempelwinkel"en is een stampscapes stempel.
Helemaal geweldig vond ik die vlammen.

8 opmerkingen:

  1. oooooooooooo helemaal GEWELDIG !!!!
    ben dol op haloween en griezelprojecten ..prachtig gedaan !

    groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker creepy!!! Mooie kaartjes! Ja, Halloween heeft wel wat, alleen jammer dat het hier nog niet zo ingeburgerd is in nederland, want wat doe je met al die halloweenkaarten???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow riet ze zien er alletwee weer scary uit.
    prachtige kleuren met die vlammenstempel.
    en die donkere met die katten ogen vind ik ook geweldig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind beide kaarten helemaal geweldig,de kleuren,hoe ze gemaakt zijn,prachtig hoor!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. both very nice and spooky . The bottom one has so many interesting images on it,love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW very spooky, specially the first is my favorite. Both are absolutly gorgeous.
    Have a nice sunday,
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Riet, I love these, especially the one with the skellie...LOL! Too clever! Fabulous work!

    BeantwoordenVerwijderen