Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

dinsdag 17 juli 2012

Eindelijk in de luchtmacht


Eindelijk, het is zover, hij zit erin.
Het was voor mijn zoon een grote wens, vliegtuigspuiter in de luchtmacht worden.
Na een maanden lange trainig is het dan zover, hij is nu korporaal.
En krijgt twee strepen op zijn uniform, en is er heel erg trots op.
Bravo jongen, hard werken wordt beloond zie je wel.
We zijn allemaal erg trots op hem.

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteer Riet. Ik kan me zo goed voorstellen hoe trots je op je zoon bent. En dat n iet alleen maar ook erg blij voor hem. Succes met zijn cariere.
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte, altijd mooi!
    ... mijn zoon is vandaag geslaagd voor maritiem officier... maar gaat wel een andere opleiding hierna doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, proficiat met je zoon Riet, je mag terecht trots op hem zijn !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Riet, wat geweldig nieuws, zeg ! Jij mag best heel trots op jouw zoon zijn ! Wens hem maar veel succes met zijn job ... mijn vriend is vroeger een jachtvlieger geweest en nu bergingschauffeur. Dus weet ik wat dat betekent om bij luchtmacht te werken. Fijne avond verder en nou daaag !!

    Liefs van Djesbeeb

    BeantwoordenVerwijderen