Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

zaterdag 21 december 2019

Bijna kerstmis

Zo, heb het eventjes druk gehad met de kerstmis decoraties. Met hulp van mijn lieve dochter het huis gedecoreerd. Klein huisje met veel spulletjes, maar dat past nou eenmaal bij mij.
Natuurlijk moest er weer het een en ander op kleur geschilderd en aangepast worden.
Ook heb ik een vijftal schilderijtjes gemaakt in de kleuren van mijn kerst en kamer.
De achtergronden zijn op de gelli plate gemaakt, en de stempels zijn wat oudere van Inkadinkado.
Deze hangen mooi in een groepje aan de muur.
Mijn kleuren zijn beige, roze tinten en een mooi groen kleurtje.
Hier wat impressie foto`s, Hoop dat jullie het mooi vinden, ik wel en voel me er heerlijk bij.







1 opmerking: