Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

woensdag 27 april 2011

ATC's van een ISDI ruil.





Tja, de ISDI ruil, vind ik altijd heel erg leuk om te doen.Wat dat is?
Ik leg het je uit.
Je stuurt 4 afdrukjes van één van je stempels naar een host.
zij verdeeld ze over 4 mensen en die maken er leuke kaarten of ATC's mee.
Jij krijgt vier verschillende afdrukjes toegestuurd en maak daar ook iets moois mee.
dan worden de afdrukken naar de eigenaar terug gestuurd, en zo zie je dan 4x iets anders gemaakt met jou afdrukken. Vaak zijn het dingen waar jezelf niet op was gekomen.
Heel leuk om te doen.
Dit zijn de vier die ik voor een ATC, ISDI ruil hebt gemaakt.

9 opmerkingen:

  1. Mijn favoriet is de laatste, leuk gedaan riet. Suc6 met ruilen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Riet, ik vind ze geweldig geworden! Wat zullen de ontvangers hier blij mee zijn! Ik vind zelf de inktpot helemaal súper! (maar dat komt omdat ik van oude boeken en veren hou ;-) Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaarten weer riet, ik vind de derde kaart mooi met de titel be yourself deze vind ik super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk, vooral die eerste, die vogels in vlucht, geweldig. De andere zijn ook erg mooi, wat een leuk idee overigens, wel wat werk denk ik zo?☺ groetjes van Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst wat een pracht kaarten Riet. Je combinaties vind ik geweldig.
    En dan wat een leuk idee met zo'n uitwisseling. Ik kan me indenken dat een ander weer heel andere ideeen heeft en dat dat fantastische kaarten oplevert.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW each ATC is unique and fabulous, fantastic creations!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous ATCs. I love the backgrounds on them. This is a great idea for a swap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your cards and projects are amazing, Riet. Fantastic style and composition on each of your creations. Such a pleasure to browse through your blog.
    Amelia x

    BeantwoordenVerwijderen