Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

woensdag 13 april 2011

Gestempelde scrapbook layout



Sinds kort heb ik het blog van Jolande van Oostehout ontdekt.
Ik denk dat vele onder ons haar wel kennen, ze heeft immers verschillende keren in stempel tijdschriften gestaan.
Zij maakt de mooiste scrapbook layouts, met veel stempel werk erop.
Nou wil ik ook wel veel stempels op LO gebruiken, maar de basis is toch altijd wel design papier waar ik dan op stempel.
Dit keer wilde ik met een blanco vel papier starten, en zien wat ik met alleen stempels
kon maken. Alles op de LO is gestempeld.

Gebruikte stempels:
Clowntje-stempelwinkel, hart-Tattered angels, Swirls- viva decor, memory tekst- Fiscars clear stamps, Kars achtergrond squares blocks, Inkadinkado - vlinder, Impression Obsession- muzieknoten.

Gebruikte inkt:
Distress inkt-Dusty concord, Ancient page-plum wine, Stazon- royal purple.
Glimmermist Haunted shadows.
Glitters, paars.
Marianne Design creatible branch garden.
2 kleine bloemen ponsjes.

9 opmerkingen:

  1. Supermooi gedaan, Riet! Jij hebt zo geen scrappapier nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig geworden riet.
    hele mooie layout.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Riet hier mag je trots op zijn, je eigen designpapier ontworpen! Prachtig! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wow dit is zoooo mooi! Het lijkt nu net een echt scrapboekvel, maar je hebt hem nu helemaal zelf gemaakt. TOP! Prachtige kleuren en geweldig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat leuk dat je dit ook gedaan hebt. En gaaf dat je mijn naam hier in noemt.
    Maar eerlijk is eerlijk het is een prachtige lay out.
    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is helemaal geweldig!!! Echt super zoals je alles hebt gestempeld, petje af,
    gr. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige LO !!! Heel erg mooi van kleur en de compositie is helemaal top. Een prachtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Riet, this is so beautiful...and inspiring me to stamp my layouts again...WOW..
    Now is that a picture of YOU???
    Love the Heart and Lock Key..perfect..
    hugs
    connie

    BeantwoordenVerwijderen