Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

donderdag 17 december 2020

Indigiblu's prachtige zeepaardje.

Hallo allemaal, 

Ja zeker, ik heb een kaart maken met de schitterende stempel van Indigoblu.

Ik ben begonnen met een achtergrond met distress oxide, victorian velvet, chipped sapphire,
speckled egg en tattered rose.
Ik heb deze kleuren opgebracht met een smalle brayer.
Dan heb ik passende kleuren tombow markers gebruikt om in te kleuren.
Van elke kleur een lichte en een donkere.
Met Wow embossing poeder heb ik de krullen met luchtbellen gestempeld.
Ook de tekst heb ik met dezelfde embossing poeder gestempeld.
Dat geeft nou net dat beetje extra aan de kaart.
Met een tombow marker heb ik de krullen en luchtbellen gekleurd.
Het zeepaardje heb ik gestempeld op aquarel papier, ingekleurd met de tombow markers.
Het zeepaardje uitknippen/snijden en op lijmen.
Voor de afwerking nog even hier en daar aanstippen met een witte gelpen.
En dat was het voor deze keer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en veel plezier met de hobby.

 


 


 

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten