Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

woensdag 29 juli 2020

Indigoblu pen/pencil holder.


I had this pen holder in the cupboard for a long time. I thought it was time to do something with it.
So I went on my mobility scooter to the hobby shop. I saw these fantastic stamps from Indigoblu. And thought, these are perfect for the pen holder. And this is the result.

Ik had deze pen houder al heel lang in de kast staan. Ik vond het tijd om er nu eindelijk eens iets mee te doen. Dus ik op mijn scootmobiel naar de hobbywinkel. Ik zag daar deze fantastische stempels van Indigoblu. En dacht, deze zijn perfect voor de penhouder. En dit is dan het resultaat.








1 opmerking:

  1. Prachtig Riet. Leuke passende stempels gebruikt en wat een heerlijke vrolijke kleuren ;-) Liefs Hannie

    BeantwoordenVerwijderen