Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

zaterdag 24 oktober 2020

Be Beautiful.




 


Distress oxide voor de achtergrond en de klassieke distress inkt voor de Indigoblu stempel.

Omdat de oxide’s wat mat van kleur zijn popt de stempel er echt uit.



Werkwijze:
Ik ben begonnen met de Indigoblu stempel  met Versafine onix black op aquarel papier te stempelen. 
Ik gebruikte hiervoor Waterart papier, dit is een fijne aquarel papier die zich makkelijk laat uitknippen en snijden. Heb hem ingekleurd met de distressink’s. Terwijl die droogt ben ik verder gegaan met de achtergrond. Met de DDBD stencil Vintage, heb ik met oxide bundled sage als een soort kader langs de randen gesponst.
En met de oxide ground espresso en de Craft emotions ornament hart bloem willekeurig wat gesponst.
Langs de rand van de kaart heb ik met distressink oranje en bruin hier en daar wat gesponst.
Inmiddels is de stempel droog en kan je hem uitsnijden of knippen. Lijm hem in het midden op de achtergrond. Geef hem wat schaduw met de Oxide ground espresso.
 
En nu dan de tekst, ik heb die gestempeld met de Distress oxide ground espresso.
Craft emotions heeft een serie met verschillende alfabetten. Ik vind ze helemaal geweldig. Ik kan heerlijk zelf mijn teksten samenstellen, en omdat ze clear zijn kan ik ook zo makkelijk de positie bepalen, ideaal.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Dan wens ik jullie veel stempel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten