Ja, voor deze kaart heb ik allemaal restjes gebruikt.
Een strookje met alcoholinkt, een stukje inkt vlekken achtergrond wat ik nog had bewaard.
Een stukje metaal folie wat er nog lag even snel met alcoholinkt bewerkt.
En van Inkadinkado een kolibrie met embossingpoeder gestempeld en een strookje gestempeld papier wat er nog lag. Ik heb de LO van de Paperminutes challenge van deze week ervoor uitgekozen.