Craft stampers, card maker of the year award 2010

Craft stampers, card maker of the year award 2010
Craft stampers, card maker of the year award 2010

woensdag 12 mei 2021

This moment, werken met de Distress Marker Spritzer en Ecoline stiften.

  Hallo beste lezers,

Soms begin ik aan een nieuw werk met een plan in mijn hoofd.

Zo ook vandaag, ik wilde gaan werken met veel achtergrond stempels.
Maar opeens, zag ik hoe mooi de spetters op de achtergrond werden.
 Ik vond het eigenlijk zonde om daar overheen te stempelen.
Dus plan aan gepast.

Ik zal eerst een lijst geven wat ik allemaal gebruikt heb.                

Helaas is op deze foto de oranje glitter niet te zien, maar op de foto hier onder wel.



Tim Holtz marker spritzer.
Mandala stempel, Creative expressions.
Snipart softboard "This Moment".
Versamark clear embossing ink pad.
Wow embossingpoeder met glitter.
Distress oxide Spiced Marmelade.
Ecoline Brushpen 602-237-205-602
en de Ecoline blender.
Aquarel papier.
Zwart a4 om te matten.
Standaard wit a4 papier 160 gram
Versafine onyx black.
Papieren doily.
Heattool.

En zo heb ik de kaart gemaakt.

Ik ben begonnen met de papieren doily als masker te gebruiken.
Met de spritzer en de brushpennen heb ik een nevel aan spetters op het papier gezet.

Ongeveer zo ziet het eruit als je de doily verwijder.
Dan spray je wat water erop, en dat laat je aan de lucht drogen.
Dus niet met de heattool.
In de tijd dat de kaart ligt te drogen kan je de snipart kleuren met de distress oxide.

Droog goed met de heattool.
Met Versamark clear insmeren en de emossing glitter poeder er op strooien.
Verhit met de heat tool.

Stempel de mandala met Versafine onyx black.
Kleur hem in met de Ecoline brushpen.
Mat de kaart en als laatste lijm je de text op.
En klaar is de kaart.

Veel plezier met deze tutorial en tot de volgende keer.





1 opmerking:

  1. Wat een super mooie achtergrond heb je gemaakt met markers! (leek me op Brusho of i.d.) Leuk gecombineerd ook met de mandala. Liefs Hannie

    BeantwoordenVerwijderen